The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Feladod, vagy feladjam helyetted?

2009.09.11. 02:27 | Yulii | 3 komment

A kezdet :

Ez a nap se úgy kezdődött, ahogy én szerettem volna. Felkeltem, de minek? Mondjuk azért, hogy megpróbáljam élni az életemet kevés sikerrel. Az egész délutánom pocsék volt. Unalmamban csak zenét hallgattam, néha felnéztem a chatre. Este pedig már az ideg majd megölt a hétvége miatt. Na de! Nemrég értem haza. Mondhatjuk azt is, hogy jó lennék kurvának  holott férfi vagyok. Elmentem este egyet sétálni. Sajnos csak parasztokkal és bolháktól hemzsegő hajléktalanokkal találkoztam az utam során. Bementem venni egy doboz cigit az egyik sarki üzletbe, de kifele jövet viszont szembe jött velem maga az Isten! Aztán később rájöttem mégse ő volt, mert akkor már rég utánam kiáltott volna, hogy : kisfiam gyere velem, boldoggá teszem az életedet.

Telt múlt az idő. Leültem egy padra hátha megtörténik a lehetetlen, de nem történt meg. Hogy mi is a lehetetlen? Az a lehetetlen, hogy boldog legyek. Most nem kell senkinek sajnálnia mert az nagyon rühellem, de szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Elég érdekes világot élünk valljuk be. Nincs munkahely, ha van is akkor nem vesznek fel mert létszámstop van, vagy benyalod magad rokon által, vagy még esetleg egyéb szolgáltatásokat vállalsz azért, hogy bekerülhess egy munkahelyre, holott egy akkora tré hely az egész mint ide Makó.
 

Most meg itt ülök a gép előtt és mit hallgatok? Dj Szatmárit meg Jucust. Hehe gondolom most mindenki röhög. Csak egy kicsit magam alatt vagyok. Na de végül is mindegy. Azért kezdtem el blogolni mert néha már skizonak érzem magamat és mivel nincs egyetlen egy olyan ismerősöm se aki meghallgatna inkább leírom amit érzek. Mert ugyebár azt mondják : A szó elszáll, az írás megmarad!

Na megyek játszom egyet majd jövök dél körül.

Addig is egy kis videó, hogy ne unatkozzatok :-P

https://www.youtube.com/watch?v=Fkko-3N_iOM

Címkék: munka szerelem bánat szeretet őrület

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr751374344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Herceg 2009.09.11. 05:54:47

hehe fain Gyuszykám :D:D:D lebontalak asztalka xDDDD

Yulii 2009.09.11. 06:01:31

Hercikém... Azt megnézem mikor te lebontasz! Ne felejts el sámlit hozni ;-)

Kardi13 2009.09.11. 14:21:37

Néha tényleg jól esne Istennel találkozni! XD
süti beállítások módosítása