The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Ha tehetném...

2011.05.23. 15:16 | Yulii | 5 komment

Hol is kezdjem... Valójában nem tudom. Az a lényeg, hogy lehet megint mondogatni, hogy a BLOG az unalmas emberek unaloműzője, mint a passziánsz a magányos embereké. Passziánszozni nem szoktam, blogolni meg elvétve, ha kedvem van. Sok minden történt velem ami azt illeti, mondhatni túlságosan is sok dolog. Tökre happy vagyok meg minden, vagy nem tudom. Néha azt kívánom inkább nem is ide születtem volna, néha pedig csak egyszerűen nézek ki a fejemből, mintha minden jó lenne, de ez nem így van. Egyetlen dolgot tudok biztosan : én nem adom fel, nem olyan vagyok. Egy második esély mindenkinek jár. Ha tehetném, nem kezdeném újra, de nem is az elkövetett hibákat javítanám ki, hanem az elkövetkezendő időben megelőzném a hibákat. A szó elszáll, az írás pedig megmarad... És persze I ♥ Balaton!

 
Peace mindenkibe!
 

Címkék: szerelem boldogság bánat rossz szeretet őrület gyötrelem

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr952926223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jagosütz 2011.07.08. 22:55:19

Jake...Tesó!

Úgy kell nyomozzak utánad, hogy megtaláljalak?
Miért tűntél el a Hottrainzről?
Jelezz kérlek ha olvasod a beírásom.

Jago

Yulii 2012.04.24. 09:44:43

@Jagosütz: Jó ég, ezt se sűrűn nézem ahogy látom! Jelen! :)

Jagosütz 2012.04.24. 17:05:36

@Yulii: Mi van veled, eltűntél! Beteg vagy vagy megnősültél? Hiányzol, na meg a képeid!

beleolvadsz a melóba vagy....áh a nők. Istenem...tőlük nem lehet szabadulni.:)) Jelentkezz pajti!!

Yulii 2012.04.24. 17:31:09

@Jagosütz: Voltam beteg, nem nősültem meg, nem is fogok nagyon remélem! :) Meló volt, van, lesz, csak nem mindegy, hogy milyen, mert amik most vannak körülbelül arra se elég, hogy az ember levegőt vegyen! Itt vagyok, de majd valahogy írok privát üzenetet és azon el lehet érni! :)
süti beállítások módosítása