The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Caftos Cafaládé álá Győzikeland

2009.09.27. 23:33 | Yulii | 2 komment

Nos szép estét mindenkinek. Egy levelezés mely az egyik társkeresőn történt nem is annyira rég. Az előzmény pedig : Én együtt voltam valakivel de ez nem tetszett Valakinek ( innentől a neve X ). Féltékenykedett mert X-nek nem jött össze az exemmel való dolog, ezért a régi párjához akart menni, eközben persze ismerkedett ezerrel a társkeresőkön. De a lényeg csak most jön! Én otthagytam a volt páromat és összejöttem valakivel. Nem gondolkoztam és be is vallom én hibám amit csináltam de elmentem X-el egy helyre ahol a volt párja is ott volt. Nos. Ott pedig abból állt a délután, hogy X barátnője rejtett számon hívogatott embereket pusztán szórakozásból mert neki ingyen volt. Végül csattanó a story-ban az, hogy ma beköszöntem valakinek ( innentől Y a neve ) a társkeresőn és meglepetésemre nem ő köszönt vissza hanem vulgáris nemben X "párja". Lássuk a levelezést. Előljáróban még annyit, hogy ezt a levelet azért raktam fel, hogy tudják egy páran, milyen emberek is élnek ebben az országban. Íme :


Én : Csocsi :-) Ismerősek ezek a képek :-D Na csak beköszöntem :-D

X párja : kotródj a gecibe te aljas féreg(X párja)

Én : Pff... Aljas féreg az aki írja... Na remélem megvernek a cigányok egyszer...

X párja : no ide figyelj rohadék.én téged foglak megverni ha találkozunk

X párja : no írd meg a számod.tellszámod

Én : Milyen számomat? Melyik kell a 10 közül? ;-) Mellesleg csak akkor veszem fel a telefont, ha normális hangnemben beszél velem valaki. Ha erre képes bármelyikőtök is akkor felveszem a telefont mivel X párja remélem emlékszel mikor a myvipen leveleztünk tudtál te is normális hangnemben velem levelezni. Akkor most is megteheted.

X párja : Azt üzenjük mind a hárman hogy felets el már minket végre és még csak ne is köszönj be! ennyi. nem igaz hogy még veszprémből is velünk kell foglalkozni. járjad az országot oszt ribanckodjál ahogy akarsz de minket FELETS EL! Ja amúgy meg visszatérve a ahhoz hogy a cigányok megvernek Ide figyelj! Mégis cigány fasz pénisz kellett volna neked is akkor nem féltél hogy megvernek téged????

Én : Nem is tudom ki/kik a ribanc/ribancok... :-D Na báj báj Győzikeland... További jó kurvulást :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr71411839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardi13 2009.09.28. 14:57:48

Kicsit nyakatekert a történet... Viszont bebizonyosodott, hogy sokan nem tudnak normális hangnemben beszélni, pláne ha dühösek. A rejtett számon való hívogatás meg zaklatásnak minősül. Ennyit X barátnőjéről.

Yulii 2009.10.07. 02:49:36

Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mónika show-ba :-D
süti beállítások módosítása