The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Deja Vu

2010.01.25. 10:33 | Yulii | 2 komment

Jó nagyot!

Elég rég jártam már erre ami azt illeti... Ez csak azt bizonyítja, hogy nincs sok időm szerencsére. :-P Nem mintha ennek nem örülnék. :-) Egy kis történetet szeretnék veletek megosztani ami a tegnapi napon történt. Tegnap délután indultam vissza a páromtól Várpalotáról, le az Alföldre. A Szombathelyről induló vonat már 20 perc késésben volt. Ez még nem is lett volna nagy gond, mivel Pesten van annyi csatlakozás, hogy akár el is érhetem Szolnokon a 20:55-ös vonatot. Sebaj. Kelenföldre 20 perc késéssel értünk be. Persze amíg odaértünk Megállt Budatétényen is a vonat... Csak tudnám minek... Kibattyogtam a BKV buszhoz az Etele térre.

1 perc volt már csak a busz indulásáig. A busz sehol. Hm... Erre veri a nyálát a BKV? :-) Végülis jött egy 7E jelű busz aminek már el kellett volna mennie. Mondanom se kell, hogy heringeset játszottunk. Elértük körülbelül 20 perc alatt Kelenföldről a Keleti pályaudvarra. A vonat amivel szeretnék továbbmenni szerencsére már be van tolva a 9-es vágányra. Megmutatom a jegyem a jegyvizsgálónak, mire megkérdezi : Kengyel az hol van?! - Én pedig válaszoltam neki, hogy lent az Alföldön egy kis falu... Elsétálok az Orosz vagonok mellett... Mire a vonat elejére értem szinte füstölt szalonnának éreztem magam a füsstől. :-D Felültem hát a vonatra. Pontban 18:43-kor elindultunk ami eléggé csodának számít szerintem. Beértünk Szolnokra szintén 20 perc késéssel. Lesétáltam az aluljáróba, hogy megnézzem melyik vágányról indul majd a Szentesre közlekedő vonat. 3-as vágány volt kiírva. Amíg vártam, hogy beérjen Szentesről az Orosz csodavonat sétálgattam a peronon. Elment egy Tulipán IC Taurussal és Cseh IC kocsikkal?! Illetve jött egy Softronicos MMV-s mozdony tehervonatával... Beért a csodavonat is közben. Volt még 20 perc az indulásig. 2 motorvonat volt összekapcsolva, de csak az elsőben ültek, a másodikban nem volt világítás se! Nagy sistergések között lekapcsolták az első vonatot majd elkezdődött a kínlódás...

10 perc volt még az indulásig. Végre kinyíltak az első kocsi ajtajai és felültünk. Azt persze mondanom se kell, hogy fűtés ohne... Ezzel csak az volt a baj, hogy én rajtam volt nagykabát, sapka, kesztyű, viszont nem egy kisgyerek is volt akik biztos nem élvezték ennyire a mínuszokat. Már indulnunk kellett volna, de akkor a vonat motorja leállt. Elkezdett szaladgálni a mozdonyvezető és a jegyvizsgáló is. Egyszercsak hátulról megtolt minket a lekapcsolt szerelvény és fantasztikus sebességgel kigurultunk Szolnokról is! Döcögtünk döcögtünk, fűtés még mindig sehol pedig már Szajolban jártunk. Szuper sebességünkkel haladtunk tovább a pusztában majd Tiszatenyő előtt megint leállt a vonat. Mindenesetre beértünk egy 15 perces késéssel Tiszatenyőre. Mikor elindultunk volna az Orosz csoda újra felmondta a szolgálatot. Se fűtés se világítás. Újra elkezdődött a szaladgálás, 20 percet biztos, hogy álltunk Tenyőn.Szinte hihetetlen módon beindult a vonat motorja és szuper sebességgel elindultunk mint akiket ágyuból lőttek ki Kengyel felé!

Száguldottunk és egyszercsak az Orosz vascsoda ( Ezt már nem lehet máshogy hívni ), szinte vészfékezéssel leállt Tiszatenyő és Kengyel között. Elment a világítás fűtés persze még mindig sehol és kint volt -10 fok. Éljen a MÁV! Fél óra szaladgálás után visszajött a villany. Ekkor a jegyvizsgáló bejön és mondja : Sajnos nem tudunk továbbmenni, Szentesről elindult a segélyvonat körülbelül másfél óra amíg ideér, akinek van valamilyen ismerőse rokona az értesítse, ha nem szeretne addig a vonaton várni! Szerintem viccnek gondolta az egészet. Két fiú ült mögöttem, ők Miskolcról jöttek és egy fiatal hölgyemény. A két srác Homokra ment a lány pedig Kunszentmártonra.

A lány felhívta ismerősét, hogy jöjjön érte, mert a puszta közepén lerobbant a vonat. Megkérdeztük a csajszit, hogy eltudnának minket is vinni. Szerencsére én csak Kengyelig mentem, de azért jócskán gyalogolhattam volna... Ekkor újra bemondja a mozdonyvezető : Szolnokról elindult a segélymozdony fél óra múlva itt van, betolják a szerelvényt Martfűig! Ez már szinte kandikamerába illő jelenet volt. Egy fiatal srác leszállt a vonatról jöttek érte kocsival. Jött egy második kocsi is abba egy fiatal hölgy szállt be ugyancsak. Meguntuk a várakozást és a csajszi ismerőse is már Kengyel után járt. Leszálltunk a vonatról, átmásztunk a 2 méteres árkon a dudván keresztül, majd elkezdtünk gyalogolni az úton Kengyel felé... Erre a vonat elindul döcögve!!! Látjuk, hogy egy harmadik Uzsgyi is rá van már csatolva ami tolja! Gyerekek... Ez már tényleg röhejes! :-D Akkora köd volt, hogy az orrunkig se láttunk, de szerencsére jött a kocsi. Beültünk majd őrült száguldás közepette a vonatot is utólértük. Én kiszálltam a falu végén, megköszöntem a fuvart és további jó utat kívántam a társaságnak. Beértem a szobámba. Bekapcsoltam a gépemet és az Elvira szerint a vonat késése 101 perc volt Kengyelnél! :-D Erre íme itt a bizonyíték :

 

Persze öröm az ürömben, hogy a késést eltekintve egy fantasztikus hétvégét töltöttem el a párommal. Szinte De Javu érzésem volt. Olyan volt mintha először találkoztunk volna. Nagyon szépen köszönöm ezt a hétvégét! Remélem több ilyen hétvégét illetve napot is eltudunk hamarosan tölteni és a drága rosszakaróink nem fognak minket baromságokkal zaklatni. Zárásul pedig egy videó a hétvégéhez. Szeretlek Cicc! :-)

www.youtube.com/watch

Címkék: közlekedés utazás máv szerelem boldogság vonat késés szeretet hideg őrület várpalota gyötrelem

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr561700001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardi13 2010.01.27. 14:47:55

Sajnos Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. Eleve a keleti országrészben közlekedő vonatok többsége sokkal rosszabb állapotban van a nyugati országrészben közlekedőkhöz képest. A MÁV és a BKV hülyeségein nem csodálkozok, mert szinte nap mint nap benne vannak a TV-ben valami "nem szokványossal". A késésről meg annyit, hogy 101 perc sok. Egy repülőtéren még elfogadható, mert ott beleszólhat a rossz időjárás vagy egy tankolás vagy pl. az, hogy sok madár van a környéken. De a vonatoknál ezek nem okoznak problémát (az időjárás is csak akkor, ha nagyon szélsőséges).

Kardi13 2010.01.27. 14:52:20

Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok többsége például sokkal rosszabb állapotban van, mint a nyugati országrészben közlekedőké. A MÁV és a BKV hülyeségein nem csodálkozok, mert szinte minden nap benne vannak a TV-ben valami "nem szokványossal". A késésről meg annyit, hogy 101 perc sok. Egy repülőtéren még elfogadható, mert ott közbeszólhat a rossz időjárás, egy tankolás, egy kényszeres visszafordulás vagy pl. az, hogy sok madár van a környéken. De a vasúti közlekedésnél ezek nem lehetnek problémák (az időjárás is csak max. akkor, ha nagyon szélsőséges).
süti beállítások módosítása