The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Yes tesnum yem k’yez, k’yez sirum yem

2011.01.17. 23:02 | Yulii | Szólj hozzá!

 Az élet olyan mint egy sakktábla, csak több benne a paraszt, az idegesség pedig annyi, mint magunkat büntetni mások hülyeségéért...

( Igen az egy mosoly a képen, én is így teszek most :) )

Jó estét! Nekem nagyon jó az estém úgy érzem. Ma megint széjjelutaztam magam. Lent jártam egy barátomnál az Alföldön. Először majdnem rossz helyen szálltam le a vonatról, mert életemben először utaztam arra, de szerencsére a belső hangok megsúgták, hogy NE SZÁLLJ LE! A lényeg a lényeg, hogy megérkeztem hozzá szerencsése. Jó napom volt 100%-osan. Beszélgettünk az élet nagy dolgairól mint két vén öreglány, kibeszéltük akit ki kellett, pletykáltunk, mint a falusi kofák és ilyesmi. Hihetetlen, de rájöttem, hogy vannak még normális emberek akik tényleg azért barátok, mert bármiről lehet velük beszélgetni és nem esnek egymásnak az ágyban az első pillanatban. Mondhatnám most már, hogy „I See You” és mondom is. Bibibi… Távollét. Jót tett egy kis kimozdulás a nagy mindennapokból úgy érzem, akárcsak a séta, a Tisza partján. Vidám vagyok, bár eddig se volt okom nagyon szomorkodni. Ettünk valami sütit. Nem tudom mi volt, de nekem ízlett. :D Rájöttem arra is, hogy egyre jobban vissza tudom magam fogni. Hogy ez miben nyilvánul meg? Egy pár poszttal lentebb írtam már ilyet, ha tudja valaki, hogy mire gondolok akkor lentebb olvas és rájön a lényegre. Kicsit aggódom, mert úgy érzem, hogy az elmém nem éppen tiszta mostanság. :D :S Kicsit belecsöppentem az álomvilágba és nem tudok elszakadni. Ez abban merül ki, hogy fognám a cókmókomat és elhúznék bármerre, csak kicsit egyedül legyek. Nem bírom a nyüzsgést mostanság. Lehet a korral jár? Bár nem vagyok öregasszony még, de az is lehet, hogy csak az időjárás teszi ezt velem. Mindenesetre feltöltődésem jelenleg 101% a tanyavilágnak és Auschwitz kapuinak köszönhetően! :D Szerencsére ma nem történ más esemény, nem baszta el a kedvem senki, nem kúrta át az agyam senki, nem idegesített fel senki, de ajánlom is, hogy ez ne nagyon következzen be mostanság. Délután, azaz este amikor hazaértem kicsit leültem a gép elé és találtam egy oldalt. Igen… Szokásos unatkozásom az Internet világában, de ez már csak hab a tortán. Holnap kezdődik minden előröl, de nem adok esélyt a sorsnak arra, hogy félrevezessen! ;) Amit pedig találtam a neten : http://james-camerons-avatar.wikia.com/wiki/Flux_Vortex

Adás Vége!

Aratavorel teghekamatyannery

 

Címkék: élet barátok avatar nap közlekedés szórakozás utazás szerelem barátság boldogság szeretet új őrület sam worthington

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr982591804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása