The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Nor kyank’i, nor chanaparhner, nor vorsordut’yun

2011.01.22. 07:55 | Yulii | Szólj hozzá!

 "Ha az út, amelyen jársz, állandóan fájdalmat okoz neked, akkor az nem a te utad."

(Judith Sills)

Mondhatnánk úgy is, ilyen ez a popszakma! Térjünk inkább a lényegre. Mint valami újonc, próbálok úton maradni, mert úgy veszem észre, hogy eddig nem ment. Ja, igen, egyébként jó reggelt mindenkinek! :D  Nem írtam két napig a blogba ( nem kötelező írni akár soha se ), de volt okom rá. Egyik napról a másikra a dühöm akkora lett, hogy nem bírtam magamban tartani és kifakadtam. Jött minden belőlem, mint mikor valaki megeszik 3 babkonzervet egy kis lecsóval aztán ráül a királyok trónjára. Ezt így nem lehet csinálni! Remélem az eset tanulságos volt. Én mindenképp tanultam belőle elég sokat. Ami nem megy azt nem kell erőltetni ez az egyik, a másik pedig az, hogy süketnek nem érdemes beszélni, mert nem hallja, vaknak nem érdemes mutogatni, mert nem látja! Most így jó lesz talán. Ha nem, az már csak az én hibám! Nehéz az élet, de kinek nem az. Szerencsére viszont jó hangulatban teltek a napok nálam. Érdekfeszítő dolgok nem történtek, de nem lehet minden nap hűde izgalmas. „Fáj a fejem, jól tudom, hogy hülye vagyok” így lehetne az egész hetet jellemezni. Persze még nincs vége a hétnek, hisz most jön csak a java! ;) Annyira friss vagyok, mint a két napos kutyaszar. :D Megittam három kávét már, de úgy érzem kell még vagy három. Ez lesz a vesztem meg a cigaretta vagy az alkohol. Bár én nem iszok ( vizet tisztán ). :D Hétvégén a gép közelébe se ülök az biztos. Semmi kedvem a cyber világban bóklászolni. Lassan belekezdek megint abba, amit régen elkezdtem, hogy Estefániának legyen frissen ágyazott helye :D ( mármint a macskámnak )! Komolyra fordítva a szót, megint kiélem magam majd a PC játékok nyújtotta örömöknek, illetve belebújok újra a zene világába. Hogy miként fog ez megtörténni még nem tudom. A lehetőség meg van rá és akár adott is lehet egy jó alkalomkor. A hosszú kesze-kusza történet lezárult ami elkezdődött még tavaly ősszel. Új élet ( persze semmi új nincs benne, csak így fogja fel mindenki ), új dolgok, új emberek ( bár kurvára nem érdekel most semmi potenciális vad akire lehetne vadászni ), új események. Meguntam már én is a „nyomorék” szerepet. Ennek örömére megborotválkoztam és úgy nézek ki reggelre mint Tarzan. Itt a vége, fuss el véle, az új történet elejére!

Adás vége!

Címkék: élet barátok avatar szórakozás utazás szerelem barátság boldogság szeretet fiatalság őrület sam worthington

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr732604257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása