The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Ayo, durs k’yez tesnel!

2011.01.19. 17:40 | Yulii | Szólj hozzá!

 "Evolúciós késztetés, hogy törődünk azzal, aki fontos nekünk, és evolúciós késztetés az is, hogy leszarunk mindenki mást."

Legszívesebben pár emléket kitörölnék az emlékezetemből, ha tehetném… Nem kell senkinek ezt magára vennie, nem személyeskedésnek szánom! Mindemellett az emberek hülyék ( Igen, én is az vagyok )! Miért jó, ha a másikat ijesztgetjük, vaklármát, pánikot keltünk feleslegesen? Talán ezért jó a sok szennylap. De ez van. Az internet egy csábító, megőrjítő és embert átalakító cyber tér. Hirtelen annyi mindent akartam írni. A fejemben az volt, hogy igen én elfogadok valamit, amit valaki mondott és tiszteletben tartom. Másodszor kattintottam egy oldalra és valami idiótaságot olvastam, amitől elborult az agyam és törni zúzni tudnék/tudtam volna. Harmadszor játszom itt a tehetetlent, csak nem tudom miért. Baszd ki! Mi a fasznak van értelme így? Mindig csak elszomorodom, ha valami olyat olvasok az interneten… Ezek szerint nincs visszaút, vagy már mindenki megőrült és inkább hisz a mesékben. Nekem ennyi bőven elég volt úgy érzem. Elszigetelődöm a sok baromságtól és inkább megyek kekszet kapálni az uránbányába. Sírni és üvölteni tudnék az idióták meséi miatt. Szerintem itt be is fejezem, mert csak idegesebb leszek ( persze feleslegesen ). Élek tovább, mintha mise történt volna ( igaz nem járok templomba ). Mára ennyi bőven elég volt, teljesen betetőzték a napomat az idióták!

Adás vége!

https://www.youtube.com/watch?v=8vF708VFcOg&feature=related

Címkék: élet avatar barátság boldogság bánat rossz szeretet őrület gyötrelem sam worthington

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr22598284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása