The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Nor kyank’i hamar

2011.01.16. 18:01 | Yulii | Szólj hozzá!

A tisztánlátás az élet olyan ajándéka, amely gyakran megkésve érkezik.

Szóval, ahogy ígértem. Unatkoztam egy kicsit a múltkor és ezt találtam ( most már meg lehet engem is kövezni, amiért ilyen baromságokkal ütöm el az időmet ).

Az unobtainium egy angol-latin szójátékból alkotott fantázianév, amellyel nem létező vagy nem elérhető, de értékes és bizonyos szempontból szükséges vagy kívánatos kémiai elemet vagy anyagot illetnek. Az angol unobtainable (megszerezhetetlen) és a latin -ium szavak összetétele, utóbbi gyakori képzője kémiai szakkifejezéseknek és neveknek.

Az unoptánium egy létező fogalom, az űrkutatásban dolgozók használják viccesen egy olyan anyagra, ami tökéletesen megfelelne egy adott célra, csak 
1 - nem létezik 
2 - iszonyúan drága lenne, vagy 
3 - felrúgná a fizika szabályait 

A vegyjele pedig Uo

Legyen ennyi elég szerintem a nagyszerű tudományos unatkozásomból. Történtek dolgok amik történtek a hétvégén, részletezni annyira nem akarom, mert nem szappanoperát vagy én kicsi naplómat írok, hanem a gondolataimat a blogomba leginkább. Hol tartottam? Nem tudom, mert akkora zaj akarom mondani kotlós udvar van nálunk, hogy az óborzalom. A saját gondolataimat se hallom…  Mindenki annyira vicces körülöttem és mondhatni, átnéznek rajtam. Na jó nem a szó szoros értelmében, mert nem volt üveges az apám, de úgy lehet ezt leginkább megérteni, hogy nem foglalkoznak azzal amit mondok. Tehát ami kijön belőlem az egyenlő az ürességgel, azaz : a szó elszáll. Sikeresen teletömtek egy hétre elegendő étellel nagymamám névnapja alkalmából. Ha valakinek kell képviselőfánk esetleg rétes, szóljon minél hamarabb! Ahogy nagymamám mondaná erre : szép és ügyes is vagy kisfiam, de ennél nagyobb hülyét még nem látott a Föld. Apropó Föld. Apám kikészít az idióta Discovery Channel, National Geographic és egyéb szennycsatornák műsoraival már, mert akárhányszor itthon vagyok ( ébren ), csak azt hallom, hogy így halunk, úgy halunk meg, 30 milliárd év múlva ez lesz, 10 milliárd év múlva az lesz… Ki a faszt érdekel? Meg honnan tudják ennyire? Komolyan mondom, ezek a műsorok olyanok, mint a napi szennylapok ( Blikk, Bors, stb. ). Szerintem mindenkinek élnie kellene az életét a saját gondjaival és azokat megpróbálni megoldani. Nem érdemes előre tervezni nagy távban erre már rájöttem. Elég csak egy hétre, de nem évekre! Az ember a sorsát maga irányítja, egyébként is, szerintem mindenki kinőtt már a tündérmesékből. Holnap utazom ( megint ). Ma jöttem haza Pestről, de forr a talaj a talpam alatt. Megyek le az Alföldre. Remélem nem fog szakadni az eső egész nap. Legközelebb majd csak hétfő este, vagy kedd hajnalban jelentkezem. Még mielőtt elfelejtem! Megtaláltam a tetoválásom, úgyhogy retteghet a karom, mert be lesz varrva.

Adás vége!

Bari gisher!

 

Címkék: élet avatar nap közlekedés szórakozás utazás szerelem barátság boldogság bánat vonat szeretet unalom őrület gyötrelem sam worthington

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr902588365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása