The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Kezdjük előről

2010.09.18. 15:37 | Yulii | Szólj hozzá!

Sokkolok mindenkit! :D

Hát körülbelül... Elég sok idő eltelt mióta nem írtam, de szerintem lényegtelen úgyis, mert senki se olvassa, csak már annyira unom magam, hogy nem tudok mit kezdeni. Na szóval lássuk csak szépen sorban, hogy mi is történ ez idő alatt.

Sikeresen Veszprémbe "költöztem", mivel ott folytatom tanulmányaimat a SÉF iskolában. Hurrá. Gondolom mennyien örülnek ennek, pláne a sok búzavirág. Az iskola jó, a kolesz jó. Nem unatkozom. Van fasza munkahelyi gyakorlat is, ami inkább felér egy kínzással, mint bármi féle munkával. De nem húzkodom a szám, mivel örülni kell a mai világban mindennek.

Még mindig bele vagyok buzulva a vonatokba is, mert hát utazni jó, bár egyre kevesebbet utazom. Áttértem a buszra, igaz ott meg nem lehet mászkálni, de lehet nézelődni ki az ablakon és elunni az agyadat négy és fél óra zötykölődés közepette.

Azt hiszem sok mindenen mentem keresztül mostanság. Veszekedések, veszekedések és persze a változatosság kedvéért veszekedések. Még mindig a régi párommal vagyok együtt, sokak bánatára muhaha... Szerintem így jó ahogy van. 3 nap és 1 éve ismerjük egymást. Vasárnap megyek vissza a kollégiumba és kezdődik a hét előről. Azt hiszem németből dolgozatot írunk. Vagy nem? :S Na mindegy benyaltam a tananyagot ahogy a minőségbiztosításból is a HACCP-t. :D

Most már majd sűrűbben jelentkezem. A béka legyen mindenkivel.

 

Uff, Gyusz

Címkék: munka nap közlekedés utazás busz szerelem barátság veszprém boldogság vonat iskola séf

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr442305557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása