The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Atya úr Isten!

2009.09.12. 02:12 | Yulii | 3 komment

Szép jó estét vagy inkább reggelt mindenkinek! :-D Kávét kér valaki?

Egy elég érdekes napon vagyok túl. Kedves drága volt osztálytársam lopja a szövegemet a blogjába. Igazából megtiszteltetés, hogy legalább ennyire kreatív vagyok, hogy lopja a szövegemet :-D Na de hol is tartottam. Így hajnal tájt már néha nem nagyon emlékszem sok mindenre. Szóval. Ugye tegnap még péntek volt. Annyira nem mondhatom jaj de jó napnak. Mondjuk úgy, hogy egy átlagos nap. Na de a mai!

Ma megyek Pestre jee és este bulizok vagy valami hasonló. Mondjuk nálam a buli általában ott kiszokott merülni, hogy itthon ülök a szobámban egyedül borozok ( ökör iszik magában szindróma ) és üvöltetem a Funky-t. Elvileg most Dj is leszek elég érdekes lesz, főleg akkor ha inni is fogok. Mondjuk én meg az alkohol olyanok vagyunk mint az édestestvérek. Általában lenéznek meg szánalmasnak tartanak de hadd szóljon úgy szoktam vele lenni. Egyébként meg nem szoktam mások véleményére adni csak azokat hallgatom meg akiket akarok. Ilyen az egyik barátom is. Mivel nem kérdeztem meg, hogy beleírhatom-e ide a blogomba így nem kaptam tőle meghatalmazást ezért nem írom le a nevét.

Igazándiból most érzem csak, hogy megint fontos nekem valaki. A gyengébb idegrendszerű olvasóinknak közölném, hogy egy kis szerelmi fröccs fog most következni jó pár soron keresztül )

Szóval úgy érzem beleszerettem valakibe, akivel még nem is találkoztam. Holott már lassan két hónapja ismerjük egymást. Nem telik el nap úgy, hogy ne beszélgetnék egy órát Skype-on, képeket küldözgetnénk egymásnak. Biztos előfordult ez már mással is ahogy velem is előferdült most. Ma is küldött egy képet magáról és nem tudom mit gondoljak. Ahogy nézegetem a képeit néha elfog a görcs és a sírás ( Igen a férfiak is szoktak sírni és aki nem hiszi a férfiak hisztisebbek mint a nők... Tapasztalat ).

Nagyon szeretnék vele lenni. De a távolságot senki se szereti. Igaz Október végétől közelében leszek de nem tudom pontosan mit is akar. Mikor megismerkedtünk az elején le is kötötte, hogy csak barátságot tud nekem ajánlani. Én el is fogadtam és tiszteletben is tartottam/tartom még mindig. De nehéz. Nagyon nehéz egy olyan emberre ránézni és nem elcsöppeni aki neked tetszik és szinte a csillagot is lehoznád neki az égboltról. Ritka az ilyen ember aki nem fogadja el a segítséget mástól. Mondjuk nem szánalomból akarok segíteni, hanem azért mert fontos nekem és nagyon szeretem. Lehet már nem barátként szeretem mert a szeretet átment valami másba de ilyen vagyok. Nagyon tisztelem benne, hogy ilyen. Egyszer talán átfordul a helyzet ( Aminek nagyon nem örülnék ) és lehet nem leszünk többé barátok ( se ), de lehet, hogy több lesz mint barátság. Általában az élet egy érdekes és szar játék de a grafikája mindig ott van. Na de szerintem elég a lelki fröccsből mert mindig azt szokták nekem mondani, hogy annyi sületlenséget hordok össze, hogy az már óborzalom. :-D De szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Wehe. Aki most megy aludni annak jó éjszakát aki pedig most kel fel annak jó reggelt. Én nem alszom mert reggel hétre megyek ki anyámék elé a vasútállomásra. 

Kedves Blog olvasók. Aki tud nekem segíteni kérem jelezze bármi féle módon, hogy Veszprémben hol találok olcsón albérletet! Előre is köszönök mindenféle segítséget!

A kép nem maradhat el és persze a videó se :-D

 És a videó www.youtube.com/watch

Címkék: nap szórakozás utazás buli szerelem rossz

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr181376444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardi13 2009.09.12. 17:17:53

Két kérdésem lenne a cikkel kapcsolatban:
1. Ki az a volt osztálytársad, aki lopja a szövegedet? Tán Samu Ági?
2. Nem bántásként, de biztos, hogy jó ötlet Veszprémbe költöznöd?

Katka_RA 2009.09.17. 23:38:26

Baby, csak ne ess ugyanabba a hibába, mint az előzőnél :)
Pusszantalak

Yulii 2009.09.18. 16:43:24

Pusszantás Molly Drága :-)
Nem szeretnék abba a hibába esni, de már tanultam az esetből. ;-)
süti beállítások módosítása