The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

A szívem elszállt az agyammal együtt...

2009.09.16. 21:51 | Yulii | Szólj hozzá!

Estéket mindenkinek.

Egyre szarabbak a napjaim. Tegnap hajnal négykor keltem fel azért, hogy elmnjek a pékségbe zsömléért meg, erre nem volt zsömle se kenyér... Nem semmi. Ma hajnal háromkor keltem és szerencsémre volt zsemle mert elrakattam tegnap. Még egy kis eszem nekem is van akkor is ha nem látszódik. A mai napom elég pocsék volt. Ahogy reggel négykor hazaértem már rohantam is a vonathoz, hogy menjek anyámékhoz. Aztán mire hazaértem leszakadt a kezem is mert annyi csomag volt nálam.

Aztán az egész hab a tortán már csak az, hogy alig, hogy hazaértem segíteni kellett felrakni a konyhaszekrényt. Holnap meg nagytakarítás. Bár már annyira nincs hangulatom semmihez. Az egész udvart is meg kellene csinálnom. Leginkább ahhoz lenne kedvem, hogy megdögöljek néha. Nem tudom régen volt már ilyen érzésem, de most is csak azért van mert lehet, hogy hülye vagyok és beleszerettem valakibe nagyon. :-(

Na mindegy. Inkább jöjjön egy kép. Videó most elmaradt mert lusta vagyok még a jutubot is megnyitni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr181387284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása