The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Fejlődés

2009.09.26. 13:49 | Yulii | 3 komment

Szép napot kívánok mindenkinek!

Hol is kezdjem. Egy kicsit szét vagyok szórva és el is vagyok veszve. Ennek több oka is van. Először is az, hogy nem tudok néha magammal mit kezdeni, másodszor pedig hülye vagyok, igaz ez nem újdonság senki számára :-) Annyi mindenen töröm a fejem, hogy már megárt a gondolkozás is :-D Kellene hétvégére valami jó kis programot csinálni de valahogy nem nagyon akar összejönni ez nekem, mint ahogy más se. Na de nem csüggedek.

Időközben elindítottam újra azt a honlapot amivel már egy éve nem foglalkoztam. menetrend.mlap.hu Természetesen ez is a közlekedéssel kapcsolatos honlapom. :-)

A tegnapi napom elég érdekesen alakult meg kell mondanom és azon is gondolkozom, hogy most én rontottam el valamit? De szerintem nem. Na de mindegy végülis. Majd most már sűrűbben jelentkezem értelmes firkantásokkal mert ez a pár soros kotyvalék amit most is itt összedobtam nem igazán rám vall :-D

Addig is jöjjön egy kép és persze egy kis zene ami nem maradhat el = )

Van benne valami

Keleti pályaudvar 10 percbe sürítve. Nagyon ott van :-)

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr461408556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kardi13 2009.09.27. 00:17:45

Tök jól néz ki a továbbfejlesztett honlapod! :-) A másik is jó, csak ott az a baj, hogy az automatikus zene jól lehúzza a netemet :D De nem baj, majd a DigiNET ezt megoldja! :D

Yulii 2009.09.27. 00:52:34

Örülök, hogy tetszik. Egyébként a zenét jobb oldalt le tudod állítani :-) Na ja Diginet. Odaér még ebben az évben? :-D

Kardi13 2009.09.29. 13:30:57

Úgy néz ki, igen. Már összekötötték a lépcsőházunkban a csillagponti rendszert a gerinckábellel, most már csak az E-on engedélyére várnak. Az elvileg 1-2 hét, de lehet, hogy 3 hónapig is elhúzodhat. Lényeg a lényeg: karácsonykor már biztosan lesz DigiKábel, és most nagyon úgy tűnik, hogy nem a levegőbe beszélnek.
süti beállítások módosítása