The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Je t'aime mon cher amour

2009.11.09. 18:35 | Yulii | Szólj hozzá!

Szép estét mindenkinek!

Most mindenki jogosan mondhatja, hogy miért írok a blogomba mikor azt írtam legutoljára, hogy nem írok többet. Nos ez azért van mert attól, hogy az embernek rossz kedve van nem azt jelenti, hogy abba kell hagyni azt amit elkezdett. Legalábbis most ilyen dolgok vannak a fejemben. Lehet fikázni nyugodtan, hogy csöpögök, nyálas vagyok, de akire rátalál a boldogság egy olyan ember személyében aki iránt érez valamit és ez kölcsönös is, az körülbelül ugyanolyan helyzetben van mint én.

A lényeg nagyon egyszerű és nagyszerű tehát megpróbálom a legelején kezdeni. Szeptemberben megismerkedtem egy fiatalemberrel aki tőlem 213 km-re lakik. Nagyon jól el lehet vele beszélgetni, sokan szeretik. A sors úgy hozta, hogy nagynehezen találkoztam vele. Akkor még csak szerettem volna, hogy ami akkor kialakulóban volt, forrja is ki magát ameddig csak lehet. Találkoztunk másodjára is. Majd a múlt héten azt beszéltük meg, hogy egy hétvégét töltünk együtt. Igazán szavakkal nem lehet leírni, hogy milyen jól éreztem magam, de azért megpróbálom pár mondatba belesűríteni a hétvégét.

Azzal indult a múlt hét, hogy videókat nézegettünk amiket a párom ( A fiatalember akiról szó van ) küldött nekem msn-en. Sírtunk és néha jókat nevettünk. Csütörtökön pedig a rádióban egymásnak küldözgettük a kívánságokat. Pénteken egy kicsit felkaptam a vizet mivel lemerült a telefonja és kikapcsolta a gépet is én meg szó szerint átmentem hisztis boozie-ba. :P ( Nem röhög! ) Már Ágit a barátosnémat is felhívtam, hogy ő tud-e valamit, de semmivel nem volt okosabb nálam. Végül a lemerült telefon bekapcsolódott és telefonlátunk egyet.

Dórika a másik barátosném Ágival együtt kijöttek a Keleti pályaudvarra elém. Elmentünk a Mc'Donalds-ba egyet kávézni én pedig ebédeltem. Majd kikísértek a Maestral vonathoz amivel Székesfehérvárig mentem. Felültünk a vonatra, de olyan hideg volt, hogy a punánk is majd befagyott ezért leszálltunk és rágyújtottunk. Dória kreativitása határtalan mivel elővett egy zsebkendőt és a vonat koszos oldalára felírta az alábbi szöveget : Dj Gyuszy -> Gyuri ♥ Boozie!!!

Igen ez volt fent a vonat oldalán amíg gondolom nem mosta le az eső! :D Amint megkapom a képet, ígérem azonnal felrakom! ;) Elindultam a vonattal ( Most pedig ugorjunk is a megérkezésre ), majd megérkeztem Székesfehérvárra. Jött is a párom elém kicsit késve, bár már nem lep meg egyáltalán. :D ( Hehe ezt direkt írtam bele ) Elmentünk vásárolni az Auchanba mivel este főzőcskéztünk egy kis brassóit illetve görög csirkemell salátát kutyvasztottam ami szerintem pöppet sós lett, de hát ilyen az ha valaki szerelmes. :P ( Az este CENSORED :D )

Szombaton miután felkeltünk ( CENSORED ), szóval miután ettünk a párom elment dolgozni a munkahelyére. Én a szálláson maradtam délután fél 5-ig, majd követtem. Nagyon jól éreztem magam a párom munkahelyén. Kedves volt a társaság, jó volt a légkör is. Jó volt azt is nézni/látni, ahogy pörög a munka. Vasárnap szintén bementünk a párom munkahelyére, majd önéletrajzot nyomtattunk és elindultunk Pestre Ágihoz. Ott volt Dóri és a párja is. Hülyéskedtnük, beszélgettünk.

Eljött a hétfő. A párom hazament elintézte a dolgait mi pedig Ágival elindultunk délután kettőkor a Keleti pályaudvarra a vonatomhoz. Eltelt ez a hétvége, teli sok jó dologgal, örömmel, nevetéssel, sírás és veszekedés nélkül. Most pedig itt ülök és várom, hogy a párom megérkezzen az orgonaóráról.

Amit tudok : szeretném, hogy minél több időt töltsek azzal akit szeretek és páromnak tekintek. Legyen egy nyugodt életem, ne kelljen mindig azt néznem, hogy éppen most ki akar keresztbe tenni nekem/nekünk. Tepernem kell azért, hogy egy biztos állásom legyen és végre együtt lakjunk a párommal.

Ez történt a hétvégén és egy pár kép az eseményekről. Sziasztok!

 

 

Címkék: közlekedés utazás szerelem boldogság vonat szeretet várpalota

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr801513398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása