The Life

Pancser vagyok... Kell még több ennél? De igazából miről is szól ez a blog. A címe egyértelmű szerintem, az életről, jobban mondva, az enyémről...

Friss topikok

  • Yulii: @bekaember: Hali! I think elek, bar nem neveznem igazan eletnek... :) Nem sok minden oke, de hat e... (2012.06.14. 13:00) Végítélet
  • Jagosütz: @Yulii: Oksa várom! (2012.04.24. 22:56) Ha tehetném...
  • Kardi13: Az a baj, hogy Magyarországon a közlekedés eléggé ratyi. A keleti országrészben közlekedő vonatok ... (2010.01.27. 14:52) Deja Vu
  • Kardi13: Tetszik ez az egyenlet :D (2009.10.10. 14:04) Herevere
  • Yulii: Az nem kifejezés, hogy milyen nyakatekert. Főleg ha ismernéd az egész sztorit akkor beutalnál a Mó... (2009.10.07. 02:49) Caftos Cafaládé álá Győzikeland

Linkblog

Indafotó képek

Őrület

2009.09.14. 00:36 | Yulii | 4 komment

Szép jó hajnalt mindenkinek!

Már egy nap telt el de még mindig tombolok a szombati buli óta. Nagyon jó volt csak egy valamit sajnálok, hogy akit nagyon szeretek, nem lehetett velem, de remélem az októberi bulira már együtt megyünk. Egyébként nagyon nincs miről blogolni, legalábbis ma mivel szinte az egész vasárnapot átaludtam. Na jó azért hajnalban felültem a 6 órási vonatra aztán átszálltam majd megint átszálltam végül pedig leszálltam :-D Ez alatt egyszer el is aludtam és majdnem lekéstem a csatlakozást :-D Na de inkább beszéljenek most helyettem a képek. Egy pár kép a buliról, ja és persze egy kis zene se maradhat ki ugyancsak.

Remélem mindenkinek tetszenek a képek ;-) És egy kis zene :

www.youtube.com/watch

A bejegyzés trackback címe:

https://bontoasztal.blog.hu/api/trackback/id/tr321380251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mézike86 2009.09.14. 00:58:33

Hát nem hiába, jó bulihoz jó társaság kell:)
Nem hiába vagyunk érted odáig:P

Yulii 2009.09.14. 01:05:18

De jó nekem, hogy odáig vagytok értem :-$

Kardi13 2009.09.14. 11:41:02

Látom, Gyula, érted odavannak a nők! XD Az utolsó előtti fényképnél nagyon "eltévedt" a kamera! :D Vagy a lányok kérték ezt a fotót?

Yulii 2009.09.14. 17:46:32

Hehe. Köszi Krisz! :-D Azt a fényképet nem én csináltam úgyhogy én mosom kezeimet. De van még ennél durvább is :-D
süti beállítások módosítása